Search This Blog

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Salam..

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri yang mulia.
Semoga anda Dirahmati dan berbahagia di musim perayaan ini.

Dikesempatan ini,  :
- Pihak Ayunar ingin Mengucapkan jutaan terima kasih kepada setiap pelanggan setia yang kami kasihi diatas sokongan dan belian anda. Terima Kasih banyak-banyak. Diharapkan anda gembira berurusniaga dengan kami.

- Kami Meminta maaf diatas segala kekurangan layanan kami terhadap anda. Diatas keterlewatan membalas segala order, pertanyaan, emel, sms, panggilan telefon,komen, komplen dan maklum balas dari pihak pelanggan.
 
- Pihak kami telah bertungkus lumus berusaha menyiapkan order tempahan inner Ayunar dan shawl dai anda. Tetapi masih terdapat kekurangan dimana terdapat beberapa orang customer yang tidak mendapat tempahan mereka berikutan kesalahfahaman, overlooked, dan kehilangan bungkusan semasa penghantaran.
Kepada pelanggan yang masih tidak menerima bungkusan sehari sebelum Hari raya, kami meminta maaf. Sila berhubung dengan kami melalui emel Bermula pada Hari Isnin. Pelanggan yang telah berhubung dengan kami diatas perkara ini, kami akan selesaikan secepat mungkin iaitu pada hari isnin.

- Ke pada Pelanggan yang tidak menerima feedback dari kami , sila hantar semula order, pertanyaan dan emel anda kerana kadang kala kami memang tidak menerimanya.

- Kami Akan berusaha dengan lebih gigih lagi bagi memantapkan sistem pembelian di Ayunar supaya lebih efektif selepas ini bagi menyediakan servis yang lebih baik kepada anda pada masa akan datang.

Akhir Kata,

Selamat hari Raya, Maaf Zahir Dan Batin


Ikhlas dari :
aYunnisa, Aunty nora, n Family Ayunar


 
Ayunar :: Home

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...